Czy to będzie skuteczna reklama dla dentysty w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Dzień dobry. Ostatnim czasem dostałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma podjąć się zlecenia, uważa ją za zbędną. Uważają, że lepiej aby dla każdego hasła wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów winna trafić od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy można tak pozycjonować stronę, aby dla różnych haseł wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Sprawdzałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w stolicy. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to uzyskuje całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych haseł wyświetlają się różne strony internetowe. Drugie zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po rozmowie z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tej strony i frazy cennik usług w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zazwyczaj widzę to samą stronę. Również interesującym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie korzystniej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i opisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie encyklopedia. A może takie długie elaboraty są konieczne do właściwej reklamy strony? Również koszt reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam stronę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie hasła jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może cięższą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: